Dyg34 Yagmur0256 bende perinalog sordum sen nasıl rahat ediyorsan öyle yat sırt ustu sadece son ay yatma dedi onun harici istedigin sekilde yat dedi hatta adam dedi annane babannen falan varmı yok dedim öldüler neden he olsa dicektim git onlara sor bakım hep sola mı yatmıs 😂😂
Aybukealtintas Yagmur0256 valla 38 deyim, sırt üstünde yatıyorum, yüzüstüde yatıyorum, sag ve sola da yatıyorum, nasıl rahat ediyorsam öyle yani🙋♀️😉🤗
serapinci Yagmur0256 genelde hep sola yat sağa yat diyolar ama zaten bi süre sonra sırtüstü yatamıyosun yan yatmalara devam bence😁😁