Burcuburcucu Kardeşim için soruyorum şuan 25 haftalık gebe ama Dr rahim uzunlugunun 2cm indiğini söylemiş riskli demiş erken doğum riski var vs demiş. İğne ve fitil kullanıyor ama böyle olup erken doğum yapan yada skinti yaşayan oldu mu arkadaşlar
Susu_09 Burcuburcucu malesef erken doğum oluyor kalkmadan yatması lzm ayağının altına yüksek bı yastık koyup uzansin bu haftalarda dikiş atilamiyor dikkat etmesi lzm
Susu_09 Burcuburcucu bende 20 mm ile 16 haftalık bebeğimi kaybettim malesef kalkmadan yatsın sadece yemek ve WC için kalksın iğne ve hapları düzenli kullansın inslallh 37 38 haftalri görür sağ salim alır kucağına
Burcuburcucu Susu_09 çok geçmiş olsun kanama vs falan mı yapti geçen hafta ölçülmüş cuma günü 20mm çıkmış bugün yine aynı çıkmış dikiş atılmaz demiş ama
Susu_09 Burcuburcucu hayır uyuyordum gece karın ağrısıyla uyandm meğerse sanciymis ondan sonra kanama başladı hastanenin önüne vardigimizda suyum patladı doğum gibi oldu
Burcuburcucu Susu_09 ilaç iğne falan kullanırken mi oldu acaba ya kusura bakmayın çok sordum. Dr da iyi şeyler söylemedi pek
Burcuburcucu Bernnnaaaa bir aydır gitmemişti sadece son zamanlarda aşağıda hissediyorum diyordu ama ne sancı ne kanama oldu. Şimdide iğne ve fitil vermiş her zamanki ilaçlar yani 25.hafta olduğu için Serklaj yok zaten.sizce kaç hafta daha dayanır
Bernnnaaaa Burcuburcucu allahın izniyle dayanır kötü düşünmeyin ama ayağa asla kalkmasın bende hunileşme vardı serklaj da oldum 34.haftada sancı geldi o kadar zorluk yaşadım ama 39 haftada doğurdum hep iyi düşündüm