seyma4-4 Merhaba arkadaşlar çatı muayenesi sonrasında akşam kırmızımsı kahverengi gibi hafif leke geldi normal mi acaba başka bu durumu yaşayan var mı?
seyma4-4 Tedirgin oldum ben de bir an. 37+4 oldum akşam lekeyi görünce birde belim ve karnım çok ağrıyor dedim bu gece geliyor herhalde 😂
seyma4-4 Nazoss merhaba yok henüz doğum yapmadım çatı muayenesi olduğum gün ağrım vardı ama şu an iyiyim 38+0 oldu bugn bekliyoruz bakalım