mrvsrcn Melekkuu benim 12.gün 91 di kuzum ama olmasa bu bile çıkmazdı iki gün sonra tekrar ver inşallah sağlıkla yükselir
Ysmnpmk Melekkuu benimde 7.72 cıkmıstı ama kimyasal gebelikmiş inşallah sizinki sağlıklı gebeliktir 2 günde bir kan verin değerinizin artışı önemli olan
aybukekurt55 Melekkuu canım beni yanlış anlama inşallah çok güzel şekilde değerin yükselir benim aşılama sonrası 13. Gün 7,11 üç gün sonra 7,1 oldu kimyasal oldu düştü çok üzüldüm çok hayal kurma benim gibi inşallah hayırlısıyla yükselir değerin
Melekkuu arirangg umarımm. Sanırım ilerleyen de var kimyasala dönen de ama iyi düşünmeye çalışıyorum. İçimi ferahlattınız teşekkür ederim
Suheda11 Gün 13.94 ile öğrenmiştim canım. Şuan 20+2yiz inşallah seninkide artar olumlu düşün lütfen. Rabbim gönlündekini versin 🥰
Melekkuu Suheda11 Suheda11 umarımm, böyle örnekler görünce içim rahatlıyor. allah bağışlasın çok teşekkür ederimm
Melekkuu mrvsrcn senin postunu gördüğümden beri içimi bi umut kaplamıştı canım😊 biraz daha yüksek çıksa direk sevinecektim şimdi bi şüphe var içimde tabi ama olsun bu değer bile ilk benim için😄 çok teşekkür ederim allah bağışlasın
Seyhan35 Lazistan benimde dün 12.gündü 2.94 çıktı sizin yazınızı görünce sevindim acaba benimde artar mı ki? Durumunuz nasıl acaba
Melekkuu aybukekurt55 çok teşekkür ederim canım yarın artık kan verince belli olacak bakalım yoksa da artık yapıcak bişiy yok değer baya düşük🤷🏻♀️ inşallah hepimiz tez zamanda haberini alırız
aybukekurt55 Lazistan yeni gördüm canım mesajını oldum ilk iki gün ağrım çok oldu parçalar düştü baya kötüldüm sonra normale döndü şimdi daha iyiyim çok şükür bugün kendi doktoruma da gittikm
Melekkuu Kızlar ikinci değerim 31 çıktı aşılama olalı 13 gün olmuş doktor pazartesi bi daha bakalım dedi ama sanırım hamileyim ya şuan sanki gerçek değil gibi geliyor inanamıyorum 🙈
aybukekurt55 Melekkuu maşallah çok güzel canım yükselmiş inşallah daha da yükselir hayırlı sağlıkla kucağına alırsın inşallah