Kbr Merhaba arkadaslar biberonu deterjanla mı yıkıyorsunuz bir de her yıkamadan sonra kaynatıyormusunux ya da strilize ediyor musunuz
kahvesever__ Kbr dezenfekte ilacı var biberon için onu kullanıyorum ben arada da sıcak suyla yıkıyorum
Azra41 Kbr emzik biberin vs yıkamak için bulaşık deterjanı gibi sıvı detarjan var ben suyu kaynatıp ondanda döküyorum bekletiyorum sonra kaynar suya basıp duruluyorum .. gerçi 15 gün bunu yaptım süt sagarken makinanın uçları için. .
Edafmo Kbr biberon emzik temizleyici aldım babyme organik serisinden. Önce onunla yıkıyorum sonra sıcak suda bekletiyorum