ummuhan3 başımdan geçen bi olayı anlatmak istiyorum inşallah faydam dokunur, bir yıl denedik çocuğumuz olmayınca bende rahim filmi çektirdim özel bi hastanede kadın doğum doktoruna, bana bi tüpümün tamamen kapalı olduğunu diğer tüpümün ise hafif açabildiğini söyledi ama o hafif açık olan tüpte yetersiz dedi direk tüp bebek merkezleriyle görüşmen lazım normal yolla gebelik olmaz dedi ve bizim dünyamız başımıza yıkılmıştı. Eşim çok araştırdı ve İstanbul’da cevat bayrak diye bi hoca var bunun İstanbul’da 3 yerde görüntüleme merkezi var hertürlü görüntüleme ve laboratuvar işlemleri yapılıyor giden herkes tüpleri açık bi şekilde dönüyor ben inanmadım ilk başta sonra eşim çok ısrar etti lütfen bir kere şansımızı deniyelim eğer olmazsa yolumuza bakarız diye, ikna oldum direk cevat hocanın çekmesini istedim ama filmi o gün geldi ve gittik görüntüleme merkezine o kadar güzel ilgi ve alaka vardı ki makineleri son derece kaliteli zaten giderseniz anlarsınız( inşallah istanbulda oturuyorsunuzdue gerçekden de gitmenizi çok isterim) doktor hem konuşturdu hem rahim filmini çekiyor asla anestezisi yapmıyor ve gerekte yokmuş ilk çekildiğimde anestezili oldu, benim bir tüpüm kapalı olduğu için biraz ağrım oldu ve doktor bey çok uğraştı tüplerimin ikisinide açtı ben şok oldum bi an şüpheye düştüm acaba açılmadı mi diye film kağıdımı çok iyi bi kadın doğum doktoru bulup başımdan geçeni anlattım ve gösterdim doktor bile şok oldu direk nerde çektirdiğimi sordu sen hamile kalırsın 3 ay sürmeden dedi ve 2. Ayımda hamile kaldım fakat bebeğimin kalbi durduğu için kürtaj olmak zorunda kaldım. Rahim filminden sonra koruma normal hayatına dönebilirsin dedi doktor çünkü cihazlar son kalite olduğu için hiç bir zararı yok dedi