essyagiz Sarekuru Canım dini yönden uygun değil malesef avret yerimizi bayana göstermek.. birde hamileyken özellikle ben pek uygun göremiyorum☺️ Doktorumda son haftalarımdayım özellikle uyardı kasılmalarını arttırır ağda yaptıracaksan dedi, bilgin olsun🙏🏻
sedefsedef deletedmom6295 neyi nemlendiriyorsunuz ? Ben 36 haftsligim 6 gun once agdaya gittim bugün yine çok aya başlamış sanki ağda değil jilet kullandım çok şaşkınım
deletedmom6295 sedefsedef ben onu soru soran hanımefendiye yazmıştım size değil. karın bölgesinde kaşınma olduğunu yazmış☺️
deletedmom6295 sedefsedef hormonlardan daha gür ve çabuk çıkıyor meretler ben riskli gebeliğim olduğu için ağda yaptırmıyorum doğuma yakın gitmeyi planlıyorum
sedefsedef deletedmom6295 ne bileyim Bn de bu bni 3 hafta falan götürür diyirdum 1 hafta götürmedi tekrar git ac şimdi 🙈🙈
Mervebtnrr Fulyax öğren ona gore yatırırsın canım doğumun vakti saati olmaz bebişin keyfine bağlı sağlıkla gelsinler insallah😊
MSemihA Zelihaaaa kilo aldığın için kaşıntın oluyor demişti doktorum bana nemlendirici veya vücut yağı sür iyi geliyor
1prens1prenses Deletedmom308 yok yanlış yapıyorsun 2saat sonra mutlaka duşunu almalısın her ne olursa olsun pek de hijyenik değil çünkü biliyorsunuz