Sırt ağrımı geçersek kuş gibiyim diye bilirim🙄🙄Bu kadar rahat olmam kendimide düşündürüyor,bu haftalarda ağırlaşmam gerekmiyomuydu?Oğlumda çunki. Artık hareket edemez haldeydim🤣🤣Çok ayakta kalınca birde şişlik oluşuyo ayaklarda filan.Sizde durumlar nasıl?