Sevddos ben 4. ayıma kadar kustum herkeste değişir o doktorum prilam yazmıştı onu kullanarak ayakta kalıyordum ama onu içmeme rağmen günde 4 defadan fazla kusuyordum su içsem kustugumu bilirim mide suyumu kusuyordum artık . ama 4. Ayımdan sonra ne kusma ne bir mide yanması hiç bir sıkıntı çekmedim suan 38 haftalığım Allah’a sükür hiç bir şikayetim olmadı ozamandan sonra bünyeden bünyeye değişiyor 🙏 bian önce düzelir inşallah 🫠