mother2 Çok üzüldüm geçmiş olsun, ama üzülüp kendinizi yıpratmayın ne güzel bir çocuğunuz varmış yine olur inşallah dualarım sizinle. Size tavsiyem kürtajdan sonra 3 ay kadar beklemeniz korunmanız. Rahim toparlanıp,hormonlar kendini yenileyip,siz de psikolojik olarak atlatana kadar.. Bende kürtaj olmuştum 4 ay sonra tekrar hamile kaldım çok şükür.