Bende perşembe günü 36+6 da sezeryan ile doğum yapacağım gelişim geriliği olduğu için. 2400-2500 arası doğarsa şükret dedi doktorum. Ciğer geliştirici oldum pazartesi ve Salı yani bugün. İnşallah bebeğim küveze girmez çünkü ilçede küvez yok 100 km ötede yoğun bakım