dogaesen Merhaba kızlar, reglime daha 4-5 gün var ikinci çizgi bu şekilde çıktı. Sizce hamile miyim? Yoksa kimyasal gebelik olabilir mi? Testi birkaç defa tekrarladım hep bu şekilde sonuç aldım. (1-2 dakika içerisinde ikinci çizgi silik bir şekilde oluştu) https://imgyukle.com/i/QJmodU
Nezosikra dogaesen hayırlı olsun canım ikici çizgi gayet net bide hemen çıkmış inşallah hamilesin inşallah sağlıklı bi şekilde ilerler sag salim kucağına alırsın kan ver en garanti o 2 gün de 2 kat artması gerekiyormus kan değerinin inşallah herşey yolunda ilerler
dogaesen Nezosikra 2 ay önce düşük yaptım ondan da korkuyorum inşallah vardır ve inşallah sağsalim kucağıma alırım çok sağolun 😍
Nezosikra dogaesen korkma canım benim bişey olmaz inşallah 4 tane düşük yapmış biri olarak konuşuyorum suan bende 11 haftalik hamileyim allahın izni ile bişey olmaz inşallah bu sefer neden düşük yaptığını öğrendin mi peki
Minikbalpetegim dogaesen hayırlı olsun bende bu şekilde öğrenmiştim regle 2 gün kala 😊 kesin sonuç için kan verebilirsiniz inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız 🤲🏻
mayaden Hamilelik var kuşum ama kimyasal mi artışa göre belli olur, inşallah sağlıkla kucağına alırsın 💜
serpil1baby dogaesen hamilesin canım benim test çubuğumda böyleydi inşallah sağlıklı gebeliktir kucağına alırsın yavrunu💕
Sevddos dogaesen aynı benimki gibi mutlaka kan ver tebrikler kendimden de bildiğim kadarıyla hamilesin
Minik1Civciv dogaesen ben buradayım diyor canım 💕 Rabbim gönlünüze göre versin 🤲🏼 bence gidip kan vermelisiniz sağlıkla gelsin bebişler 🥰😍
Turgutaykader dogaesen hayırlı olsun canim rabbim kucagina almayi nasip etsin ne guzel cikmis fotograf manzarali
DnzTnr dogaesen benimki bundan çok çok daha silikti fotoğraf atsam görünmez hatta sadece ben görüyordum diye dalga geçmişlerdi ama hamileydim. Benim o çizgiye rağmen varsa sizin hayli hayli vardır diye tahmin ediyorum. Tebrik ediyorum Allah isteyen herkese nasip etsin