Enyenianne bende 36. Haftama girdim son iki haftadır el ve ayaklarım sanki başka birine ait gibi görünüyor. Tamamen çaresini bulamasamda haraket etmek , otururken ayaklarımı yükseğe kaldırmak soğuk suyla yıkamak biraz işe yarıyor gibi duruyor bol su içmeyide unutma canım. Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🥰