Tubimsi Selam kızlar 7 haftalık gebişim bikaç gündür boğaz ağrım ve öksürüğüm var sizin doğal yöntemleriniz var mı acaba ☺️
bendiyebiriii Tubimsi sarımssğı ezip 5 dk bekletin yutun sonra en güzel antibiyotik. Bir de pekmez tereyağ yapanlar var burda ama tam nasıl yapılıyordu hatırlamıyorum onu araştırabilirsiniz😊