Merhaba 37 haftalık gebeyim dün bir anda karnım sertleşti gerginleşti ve bebeğim yerinde hiç durmadı direndi filan dünden beri agrım var sağ kasığıma giriyor arada özellikle yürüyünce. Gece yatarkende karnım yine sem sert oldu bazen zor hareket ediyorum karnımın üst tarafı çok ağrıyor sizce doğum yaklaştı mı ?