Edafmo Sersel_15 lansinoh ve mustela da bişey olmuyormuş eczacı öyle demiş ama yine de olabildiğince temizleyip vermek en iyisi
Azra41 Edafmo valla ben kullandım evet benimde ağrılar devam etti ama yara olmadı sukur. Sütüm akıyordu emzirdikten sonra pat diye takiyordum kapağı hep nemli kalıyordu
Edafmo Azra41 ya sanırım benşm nemli kaldığı için oldu. Çünkü yaralarım kuru kabuk şeklinde değil. Yumuşak nemli ama derileri kalkmış hep.. bana yaramadı malesef 😢