ilaydaaydin Merhabalar. Suyumun gelmesi sebebiyle geceden yatış yaptılar 3-4 saat sonra sezaryene gireceğim. Normalde 1 hafta sonraydı sezaryen günümüz. Dualarınızı eksik etmeyin lütfen, kolaylıkla geçsin inşallah 💜
Eylulkelebegi Hayırlısıyla kucağına al inşallah, bizim için de dua et hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım 🤲🤲🥰🥰
yakup_kubraa Sağlıkla kucağınıza alin insallah bir avazda ♥️ benim ikinci hamileligim ve sezeryan olucam ilki öyle diye planlayip gidicem hani ama sizde demissiniz ya bir hafta sonraydi suyum geldi acaba oyle durumlarda oluyomu sezeryan icinde plansız da gelebiliyo demekki bebek değilmi