Kızlar bir sorum var düşüncelerinizi merak ediyorum yada yaşayan var mı 1saat önce yatağa uyumaya geldim tam uyudum oğlumun ağlamasına uyandım öksürüyprdu aldım eşimin yanına bıraktım kendimi iyi hissetmiyordum ben bi suya gireyim dedim önce büyük tuvalete çıktım karnım ağrıyor hemde midem çok bulanıyor bütün midemde ne var ne yok çıkardım çok kötü kustum birazda belime karnıma su tuttum kendimi iyi hissetmiyorum 36+3 haftalık hamileyim sizce neden durduk yere böyle olmuş olabilirim 3. Hamileliğim ama inanın anlayamıyorum