Merhaba arkadaşlar 26 kasımda 8 haftalık bebeğimi düşürdüm. 15 ocakta regl oldum şimdi reglime 3 gün var test yaptım silik çizgi çıktı. Emin olmak için bir tane daha yaptım yine aynı silik çizgi. Belirti olarak bel ağrım ve baş dönmem var. Arada bir de midem bulanıyor. Sizce hamile miyim? Kimsayal gebelik olmasından çok korkuyorum çünkü hep korunduk 1 kere korunmasız oldu onda da tuttu mu merak ediyorum. İnşallah hamileyimdir. (Eşim hazır hissetmediği için korunuyoruz ama ben çok istiyorum) 😍 yanıtlarsanız çok sevinirim 🥰