Ben şahsen çocuk doğduktan sonra gidişatına göre alma taratarıyım, tabi şimdilik bir kaç yenidoğan ve 0-3 ay arası, ama az az aldım. Bence zamanla alman gerekenlerde daha bilinçli oluyor insan, ve fuzuli hiç bir şey almadım bugüne kadar. Masraftan kaçtığım için değil, ama gereksiz bir çok şey alındığını görüyorum ve israftan kaçınıyorum