Burcu98 Merhaba kuzum. Benimde 2.ci evliliğim. Eşim yaşadığım tüm sıkıntılarımı biliyor. Ama ailesi akrabası ve yakın çevre arkadaşlarının hiç biri daha önce evlilik yaptığımı bilmiyor kardeşi dahi. Annen ile paylaşabilirsin o senin annen ondan bir şey saklama dedim eşime. Ama onun duşunda kimsenin bilmesini istemiyorum demiştim. Eşimde saygı duydu bana. Ben kendim bilmem yeterli başkaların bilmesine gerek yok demişti. Az önce bazı yorumları da okudum neden söylemiyorsunki diye yazılar var. Bende açıklama yapayım istedim içinde olan birisi olarak. Boşanmış olmak utanç verici bir şey değil evet ama insan yeniden evlendiği zaman geçmişe dair bir sünger çekmek istiyor ve geçmişten hiç bir şey hatırlamak istemiyor. Ne kadar çok insan biliyor olursa o kadar çok hatırlama gereği duyuyorsun. İnsanlarımız o kadar kötü ki gelip sana diyor ki eee eski kocanla neden ayrıldın. Ben bu tarz sorulara maruz kalmamak için kimsenin bilmesini istemedim. Çünkü sürekli dibine kadar inmek senin canını yakmak istiyor insanlar. Şuan kafam o kadar rahat ki. 2 yıl oldu evleneli. Kendi akrabalarım ile eşimin akrabaları aynı şehirde değil zaten görüşme tanışma imkanları da yok. Neden ortaya çıksınki öyle ihtimal yok. Velhasıl kelam söyleyip söylememek tamamen kendi kararın herkes buna saygı duymalı. İlerde senin yüzüne vuracaklar çünkü. Hiç kimse senin ailen gibi iyi olmaz ne zaman bir kavga anınız olduğu zaman kaynana tarafı yüzüne vurabilir iyi biri olsan eski eşinden ayrılmazdın der bütün dünya başına yıkılır. O nedenle çok iyi düşünüp karar ver. Biz söylemedim iyisi de söylememişiz. Eşimin tarafını tanıdıkça çok lafçı dedikoducu insanlar olduğunu gördükçe iyi yapmışım diyorum. Eltim bile iyi bir insan değil eğer biliyor olsa bana karşı kullanırdı. Ne olur arkadaşımıza saygı duyalım hayat onun karar onun. Saygılar🌸