İlk hamileligimden dünyaya gelen bir oğlum var. Tedavisiz hamile kaldım ve hiç bir sorun yaşamadım. Normal doğum yaptım. Sonrasında 4 gebeliğim 2 si kürtaj 2si kendiliğinden düştü. Doktorlar bana tüp bebek önerdi sağlıklı gebelik olmadığı için. Ama şimdi sürpriz bir hamilelik oldu ve 9 haftaligiz bu gebelikte te kanama oldu ama ben adet oldum zannediyordum kendiliğinden durdu. En son gebeliğim de bebeğimin 3 aylıkken kalbi durdu ve o anki ultrason görüntüsü gözümün önünden gitmiyo. Ne zman muayene olmaya gitsem kalbim sıkışıyor yine aynı olacak diye. Yarın kontrolüm var ne olur dua edin bana.