zeynepnilda12 canim bende Yüksekova’da yaşıyorum. Ne kalp atışı be bir fotoğraf. Bahaneleri de ultrason cihazlari fotograf vermiyormuş. Kalp sesi dinletmiyormus. Burda özel şansım da yok. Sorduğun soruya cevap almak için keyfi gelecek doktorun. Hele bugün, cuma gunu verdiğim tahlilinn sonucunu gostermeye gittik saat bir bucuktan dörde kadar bekledik, son üç kisi kaldık, neymiş daha alamazmis kotası dolmuş. Diyor ki 0″bakamam yarın geleceksin" Devlet doktorlari neden böyle bilmiyorum. Sanki bedavaya çalışıyorlar. İşini hakkiyla yapan doktorlari tenzih ederimm.