Hanımlar bişey danışmak istiyorum ben 33 haftalıkken felan muayene oldum doktoruma o hafta nstye sokucak misiniz demiştim hayır demişti ve bana iki haftada bir gel felan demedi nst için de hiç bişi demedi şimdi. 36+5 haftalık olduk 38 haftalık olacağım güne randevu aldım ve hiç nstye felan girmedim ilk bebeğim sezeryan bu da sezeryan olucak ayın 23 ünde randevum sezeryan tarihi vermesini bekliyorum ama acaba nstye hiç girmedim diye bı sorun çıkarir mi doktor bunu çok merak ediyorum çam sakura Hastanesi’ne gidiyorum hamileliğimden beri normalde 33 haftadan sonra 2 haftada bir gidiliyomus ama bana öyle bişey demediler