Bir_tirtilannesi evet tek bir doktorla ilerledim gittiğim doktorumda bu konularda işin ehlidir aslında ilk oğlumda net 12 haftada erkek demişti mesela bundada 14 haftadan bu yana kız diyordu 23 haftada perinatoloji doktoruda kesinlikle kız bebek dedi ve ultrason fotoğrafını bile vermişti bu gün resmen neye uğradığımı şaşırdım ve böyle bişey mümkünmü kafam almıyo