SinemD_ Nişan geldikten ne kadar süre sonra doğum yaptınız. Ve sancılar nasıl hissediliyor. İlk hamileliğim çok heyecanlıyım 🙈
Edafmo SinemD_ nişan geldikten sonra 3gün sonra doğum yaptım. Ama haftam erken olduğu için ertelenmeye çalışıldı. Normalde kaç gün sürer emin değilim ama çok bekletmez🥰
YaseminBatrk SinemD_ nişanım geldi tam 40+0 dim hiç sancım yoktu eve gönderdi dogkor ertesi gün gene geldi Nisan doktor artık göndermedi suni verdi o gece ertesi gün 40+2 de doğurdum hamd olsun. Kişiden kişiye değişiyor bu durum kimi hemen kimi belki günlerde sobra doğuruyor.
Belacivciv SinemD_ Nişanım geldi bi 10 dk sonra sancılarım başladı, 22 saat sonra kızım kucağımdaydı :)
SinemD_ Bugün 38+1 olduk. Merakla bekliyorum ne zaman geleceğini. Kendi gelmek istemese bile perşembe günü sezeryan olacagım Allah izinverirse. Ama Yinede heyecan yaptım belki süpriz yapar diye 🙈
SinemD_ ayseyma_omer dedikleri gibi kişiden kişiye değişiyor demek ki. Benim nişanım pazar günü geldi ama hala ses Seda yok. Kasıklarım da ağrı var ama bilmiyorum 😔 doğum sancısı baya ağrılı oluyor elbette anlarsın diyorlar 🙈