mehtap_28 ilk hamileliğimde dönem dönem sürekli kanamalarım oldu başlarda kese etrafında kanama dendi o geçti nerde geldiği belli olmayan kanamalar oldu bağlantısı var mı bilmiyorm ama 22 haftada suyum geldi 25 de dogum yaptım açılma vs yok bu gebeliğimde de ilkinde ki kadar olmasa bunda da oldu bunda hiç bi sebep yoktu doktorum bazem bazı kadınlar 9 ay adrt görüyor gibi kanamaso olur bebeği hiç etkilemez dedi (ilki erken kayıp oldugu için perinatoloui bölümünde kontrollerim yapılıyor) her ihtimale karşı dikiş atalım dediler dikiş atıldı 13 haftada dikişten sonra dikişe bağlı yoğun bi kanama oldu sonra da 25 26 a kadar kanama değil ama kahverengi akıntım oldu 30 haftalığım çok şükür artık ikisi de gelmiyor ama sebepsiz kanamalar olabiliyormuş doktorumun söylediğine göre çok hastam vardı aylarca kanaması oldu birşey olmadı demişti benim annemde 3 cocuk dogurmuş 3ü de zamanında doğmuş ama 3ünde de yogun kanamaları olmuş 9 ay boyunca