Kızlar doğumunuz normal olursa özel bölgenizi her wcden sonra peçeteyle hafif hafif basarak nemini aldıktan sonra saç kurutma makinasıyla kurutun ve doktor enfeksiyon ihtimaline karşı antibiyotik yazdıysa onu da kullanın ben ilaçları bitirmedim bi de kurutma makinasıyla kurutmuyordum enfeksiyon olmuş ama neyseki hallettim 😁
Eğer dikişiniz de olursa merak edip bakmayın 🫢
Doğuma yakın kabız olmaya çok meyilli oluyoruz son zamanlar kabız olmamaya çalışın afedersiniz o kısım çatlarsa yada basur çıkarsa size sonradan zor olabilir doğurunca zaten katı gıda ile beslenme dedi doktor (dikişim olduğu için) ilk başta dikkat ettim olmadım şurup falan da içiyordum sonra ben bi boşverdim bi kabız olmuşum Allah sizi inandırsın doğum ne ki o yüzden çok dikkat edin önüme geleni uyarmak istiyorum 😁😁
Emzirirken çok çok su için hem sütün iyi gelmesi için hem de vücuttaki su azaldığı için kabız olunabiliyor.
Doğumdan sonra göğüs ucunuza göğüs pedini direkt koyamazsanız yapışırsa ve sürdüğünüz krem boşa gitmemesi için önce silikon uç takıp sonra göğüs pedi koyabilirsiniz.
Duanın gücüne inanıyorsanız doğumunuza giderken Meryemana otu götürün doğumum onun sayesinde kolay oldu bence. ❣️ 🤲
Bunlar da benim naçizane tavsiyelerim daha da aklıma gelirse yazarım 😂