Şiddetli böbrek ağrısıyla hastaneye gittim idrar testinde protein +2 pozitif çıktı tansiyonum normal kandada karaciğeriyle alakalı bir kaç değer yüksek çıktı gittiğim kadın doğum doktoru acili olan bir kadın doğum Hastanesi’ne gitmemi istedi merkezi bir yerde oturmuyorum bugün tam 21 haftalık olduk bebeğimin kalp atışı amniyon sıvısı ölçeri herşeyi çok şükür normal internetten biraz araştırdığım zaman pek iç açıcı şeyler söylenmiyor yarın hastaneye gidicem ama stresten kendi kendimi yedim sabahtan beri bu durumu yaşayan varsa lütfen bilgi verebilirmi