Babykalamar Gozde1225 bana onu bile vermiyolar turistik yerde yasiyorum kucuk bi ozel hastane belki ondandir. Kayit actiriyorum doktor muaynem icin. Sonra direk nst geciyorum hemsireye diyorum aliyor hemen
olmezbusra11 Damlaarslannn bend ücret odemiyorum hatta iki muayene arası gel yine bakalım nst dedi gidiyorum kayıt bile açtırmıyorum direk nst çektirip doktora gösteriyorum