Ben rutin hayatımda da her gün duşa girerim hatta yaz ayları günde 2 defa girmeye özen gösteririm hamileliğimşn basından beride her gün dus alıyorum yine bazen vücudum alev falan atınca 2. Yi yapıyorum tertemiz olmanız dısında hic bir sakıncası yok 😁😁 yeterki sizi bunaltacak boğacak bir buharlıkta sıcaklıkta banyo yapmayın yeter
Ha bide duş sonrası üşütmeyin ben şuan hastalıktan ölüp ölüp diriliyorum