Pank 145397 isyeri hekimime bile yazdirdim ben hic bi sorun olmuyor yalnizca taniya gebelik durumu yazmasi lazim
afyonluanne03 Bana ilk sağlık ocağı doktorum yazdı prilamı her hamileye verebiliyoruz zararı yok demişti
laviniamom01 ipekmom_ şuan bende 17. Haftadayım ve inanılmaz midem bulanıyor yazdırmaya gittim bitmesi lazım diyor ve benim düşük. Tehlikem var zorlanınca kanamam oluyor zorla yazdı ama ne gerek var yani yaz işte sanane
ipekmom_ laviniamom01 maalesef çok sıkıntılı doktorlar var. Uğraşmamak için çoğu kez eczaneden kendim aldım