bugün banada nasip oldu buraya doğum hikayemi yazmak başta doğum yapacak arkadaşlara kolaylıklar diliyorum 29 Ocak ikindi gibi sancılarım başladı hafif hafif sonra sıkılaşmaya başladı ve 39+6 günlüktük doğumunbaşladı sanırım dedi eşim beni zorla hastaneye götürdü İstanbul Arnavutköy devlet hastanesine geldim hemen doğum haneye yönlendirdiler ve doğum haneye girdim çok panik atağım bu arada ben doktorlar çok bağırıyor du azarlıyordu ve ben çıkmak istediğimi söyledim doktora nst çekildikten sonra bana kağıt imzalattılar çocuğuma birşey olursa ben sorumluyum diye de yazı yazdırdılar sonra ben çıktım eşime anlattım böyle böyle diye çam sakuraya geldik ve beni Altan muayane ettiler 1 santim açıklığım olduğunu söylediler ve nstye bağladılar sonra 4 saat hastanede yürü dedi doktor 4 saat koridorlarda yürüdüm iki saat çok iyi yürüdüm ama 2 saat canımdan can giderek yürümeye çalıştım 4 saat doldu ve beni tekrar Alttan muayeneye aldılar 4 santim açıklığım olmuş üstümü çıkartırdılar ve doğum haneye aldılar suni sancı verdiler benim canımdan can gidiyordu panik atağım bı yandan tuttu bir yandan sancılar dayanılmaz hale geldi hastaneyi bagirmaktan ayağa kaldırdım resmen Allah’tan annem yanımdaydı o beni teselli ediyordu sonra suyum geldi hala acılar içinde kivraniyordum ve suyum geldigi için heryerim ıslanmıştı çok üşüyordum üstümü de degiştirmediler 17 saatin sonunda beni doğuma aldılar annemi odadan çıkartılar ve bana sancın geldiğinde çok güçlü ıkın dediler sancı gelsede ıkındım ben gelmesede çünkü kurtulmak istiyordum dayanamıyordum ve 8 kere felan güçlü ıkınmadan sonra bebişim geldi çok küçüktü heryeri kandı dokunamadim ona o ağladı ben ağladım sonra anne karnında fazla kalmış dedi doktor solunum yolunda sıkıntı olmuş iki saat küvezde kalıcak dediler götürdüler bebeğimi sonra yırtılmam olduğu için dikiş attılar çok uzun sürdü ve dikişlerimden oturup kalkamıyordum çok ağrıyordu ve hep hissettim iğnelerin geçtiğini sonra odamı temizlediler annem geldi odaya elleri mosmordu eline noldu anneciğim dediğinde ağlıyordu o acıyla annemin ellerini sıkmaktan ıssırmaktan mosmor etmişim dişlerimin izi geçmiş ellerine hakkını asla ödeyemem ben annemin ve kendi dudaklarım da hep yarılmış kanıyordu Kendi dudaklarımı da ıssırmaktan yarmış atmışım iki saatin sonunda bebeğime kavuştum annem giydirdi kucağıma verdi o kadar ağladım ki kucağıma aldığımda onu çok değişik bir duygu anlatılamaz yani sonra emzirmeye başladım yanlış emzirdigim için göğüs uçlarım çok yara olmuştu ve çok zor bir şekilde emziriyordum eşim eczaneden bı krem almış Allah’tan o çok iyi geldi ve artık kolaylıkla emzire bildim hastaneden taburcu etmediler nabzım çok yüksekti 150 160 kadar çıkmıştı normalde 100 altında olması gerekiyormuş panik atağım tuttuğu için nabzım o kadar yükseldi ve hep serumlar takılıyor du nabzimin düşmesi için günlerce düşmek bilmedi ve bı an odaya doktor geldi acil senin kanından lazım sana senin kanından birisi gelip kan versinler dedi ve ben çok korkmaya başladım noldugunu anlayamadım annem doktorun yanına gitti konuşmaya ve doktor doğumda çok kan kaybettiği için kan değerleri çok düşük demiş anneme sorduğumda söylemedi panik atağım tutucagi için sonra zorla soylettim ve panik atağım Tuttu tir tir titriyorum panik atağım tutunca bacaklarım tutmuyor panik atak geldiğinde ve annem eşimi babamı aradı kan bulmaları için kanı buldular neyse gece iki kere kan takıldı bide iki tane Beyaz kan takıldı ve bitti onlar benden tekrar kan aldılar ve doktor Sabah Geldi kanın sonuçları çıkmış kan değerlerin daha çok düşmüş dedi serum taktılar tekrar ve sürekli Altan muayane geliyorlardı panik atağım tutuyordu odaya hemşire girse nabzimi ölçmeye panik atağım tutuyordu doğumda çok korktuğum için ve nabzım düşmüyordu en son 120 ye düşmüştü doktora benim panik atağım olduğu için benim nabzım böyle atıyor dedim ve 5 günün sonunda hastaneden taburcu olduk evimize geldik çekirdek aile olduk artık evlat çok güzel birşey annelerimizin hakkını asla ödeyemeyiz şuan bu yazıyı bebeğimi beşiğine koydum salarken yazıyorum çok uzun oldu kusura bakmayın 🌸💞