Mericico Merhabalar dışardan doktorum sorum şu doktrumun iki hastaneyle anlaşması var doğum paketi alsam faydalanabilir miyim
Canan-_16 Mericico bende teni gebeyim Bursa’da özel doruk hastanesin e Reşat saya doktorum sorarım ona
KayraKuzusu Hiç bir bilgim yok bende 17+4 haftalık hamileyim bursadayım ayşe erol a gidiyorum,cuma günü gidince mutlaka sorucam sen hangi doktora gidiyorsunn
Mericico KayraKuzusu benim tüp bebek kızlar 10seneden sonra nasip oldu İlk transferim kimyasaldı dondurulmuş embriyom konuldu oda kimyasal aşılama oldum oda tutmadı Sonra gerçek beyle tanıştım kendi doktorum ağustostan buyayını inceledi vs aralıkta transfer oldum 12!haftanın içindeyim inşallah Rabbim kucağımıza almayı nasip eder banada dua 📿 edin olur mu
Sulte Canan-_16 ay oğluma hamileyken Reşat beye gittim doğumumu o yaptı çok memnundum mükemmel Bi insan
Canan-_16 Sulte evet gerçekten çok çok iyi özeller biraz pahalı ama gerçketn emeklerine değiyo iki kaybım var bu defa Reşat beyi o yüzden tercih ettim ve çok memnunum devam edicem inşallah 4+4 daha yeniyiz bakalım
Sulte Canan-_16 3 sene önce gidiyordum o zamanlar bu kadar pahalı değildi sanki maddi gücüm elverse yine giderdim herseyi layığıyla yapıyor amcamız eşi rahim kanserinden vefat etmiş ve hiç çocuğu olmamış bu yüzden işinde çok iyi ve çok hastası var sarışın Bi sekreteri vardı hala duruyor mu verdiği ilaçları titizlikle kullanmanı öneririm