gizemmm30 bende anneden bebeği besleyen damarlarda çentik görüldü tansiyon yok ama riskin var bebek beslenemez diye verdi her gün yatmadan 100 MG hap içiyorum çok şükür şuana kadar olmadı ne zaman bırakacağım dedim 32 haftadan sonra her kontrolde soracaksın doğumun durumuna göre bırakacağız dedi