Ben gidiyorum. Yanında çalışan sekreterleri boğmak isteyebilirsiniz gittiğiniz zaman ama doktora diyecek laf yok gerçekten işinin ehli.. O yoğunluğa rağmen her hastasıyla aynı özenle ilgileniyor çekinmeden hersoruyu sorabilirsiniz ki zaten bir şey sormanıza gerek kalmıyor muayene esnasında haftasına göre herşeyi söylüyor detaylı açıklama yapıyor kısmetse Mayıs’ta doğumum olucak