Gulsahhh1 merhabaa . Kaç haftalık hamilesin. Benimde safra kesesinde taş çıktı aynı ilacı kullanıyoruz. Bazı değerlerim düştü . Herhangi bir ağrı vermiyosa bulantı gibi durumlar , sıkıntı olmadığını söyledi doktor. Bu ilacı gebeliğin sonuna kadar kullancm bebeğe bi zararı yokmş çok şükür 🙏🏻☺️