Kızlar çok katı akıntım oldu kokusuz ama aşırı katı bu durumu yaşayan varmı .sonrasında kanama falan gelme durumu olur mu .( İskenderunda depremi yaşadım acaba ondan mı kontrole gittim bı problem yoktu ama lütfen bu durumu yaşayanlar yorum atabilir mi.dogum için başka mlekete geldim herşey alt üst oldu eğer doğum belirtisiyse önlem alayım .bebeğimin herşeyi evde kaldı ev ağır hasarlı tek birşeyi yok daha korkuyorum doğum belirtisi deildir insalalh ama oykeysede bian önce önlem alayım 🌸