MelisBerdo onehappymoom ben de tam 99 um sonunda ama sezeryan olacağı için daha önce de olacak gibi gözüküyor zaman çok çabuk geçiyor 🤰🧜🏻♀️
onehappymoom Alya09 ben kocamdan başkasını görmediğim için kesin ona benzer kime çok bakarsan ona benzermiş😂
onehappymoom Aacemiianne annelik iç güdüsü hisler daha kuvvetli oluyor haber ver kız merak ederim ne zaman dogurursan 🥰
Aacemiianne onehappymoom eğer sağlıklı şekilde doğurursam ve o telaşla unutmazsam yazarım buraya mutlaka 🥰 şu an ara ara sancı giriyor yalancı sancı ama çünkü çok sürmüyor belki o yüzden de erken doğacak hissine kapılmış olabilirim 😅