mrvsrcn İlk doktor muayenemiz cumartesi 6+0 da gideceğiz zaman geçmiyor sanki sizde durumlar nasıl gidenler bebisleri kalp atışlarını görüp duyanlar var mı?
tazecikannee mrvsrcn o haftada büyük ihtimalle keseyi görürsünüz bebeğide kalp atışı belki erken olabilir
usenmedimyaptimbirvelet mrvsrcn bende 6 haftalıkken öğrenmiştim zaman nasıl geçecek acaba diyordum şimdi 37+4 olduk 🫶🏻🫶🏻
mrvsrcn BenimKucukYazCicegim yaa çok güzel sağlıkla ilerleyin cinsiyeti öğrenmenize az kalmış, belirtiler var mı bulantı falan
mrvsrcn ArvenMom süper bende öyle umuyorum insallah duyabilirim zaman sanki geçmiyor çok merak ediyorum nasıl iyi mi diye 40 hafta nasıl bitecek 😂🥹
BenimKucukYazCicegim mrvsrcn sağol canım, sende sağlıkla al kucağına. Ya belirtiler sorma mide bulantısı kusma almış başını gidiyor😑 13 haftada randevum var bakalım gösterecekmi cinsiyeti😃
Aegean mrvsrcn Hayırlı olsun öncelikle:) Cinsiyete kadar zaman acayip yavaş geçiyor. Sonra da bi bakıyorsunuz benim gibi 32+0 olmuşsunuz. Resmen şoktayım nasıl yani daha yeni cinsiyetini öğrenmiştik diyorum bu aralar🤭 Az kaldığına inanamıyorum 💃🏻
ArvenMom mrvsrcn bitiyo emin ol bende senin gibi düşünüyodum 24 haftaya doğru gidiyoruz allah kucağına almayı nasip etsin 🥰
Bir_prens_annesiiiii mrvsrcn su gibi geçiyor insan nasıl geçtiğini anlamıyor ama son haftalar geçmiyor sanki 🥰
edb06 Ozgeliko aa canım tekrar hamile kalmışsın çok sevindim. Hatırladım seni aynı zamanlarda kalmıştık temmuzda :)
mrvsrcn Ozgeliko şahane umarım bende duyarım cok heyecanlıyım zaman sanki durdu cumartesi nasıl gelecek bilmiyorum 🤭
Ozgeliko mrvsrcn bende geçen hafta öyleydim ama hemen geçiyor aslında heyecandan bize geçmiyor gibi geliyor🤍hayırlı sağlıklı haberler al inşallah
Naz1616 mrvsrcn biz 5 haftalık keseyi gördük 7+3 de vajinal kalp atışını duyduk herkesde farklılık gösteriyor bugün 13 haftalık olduk doktor kız dedi hayırlısıyla inşallah
mrvsrcn usenmedimyaptimbirvelet yaaa aslında zaman su ama şu sabırsızlıklarımız olmasa 🙃🤷🏻♀️ bu mucizevi sürecin tadını çıkarmak lazım esasen
bendiyebiriii mrvsrcn ben de 7+0 karından duymuştum ama değişiyor tabi. Daha erken de duyabilirsiniz daha geç de. Umarım hayırlısı olur.🫶🏻 o zaman bana da hiç geçmiyordu. Sürekli acaba kalbi atıyor mu diye düşünmekten kafayı yemiştim😅
Edaefe mrvsrcn 5+6 haftalik olduk bugun ulturosonda sadece kese göründü dr haftaya veya istersen vajinal bakabiliriz dedi ve bebegimizi ve kalp atisini da duymus olduk cok sukur
Lolo3434 mrvsrcn An itibariyle 17+0 olduk ve hâlâ cinsiyeti öğrenemedik nasipse Perşembe günü inşallah 🥰🤲🏻
Lolo3434 mrvsrcn bilemedim İlk çocuğum kız 13 haftalıktı öğrenmiştim vallaha kafamız çok karışık neyse umarım Perşembe günü öğreniriz 😅