Vedaas benimde dişimde ağrı vardı ,kadın doğum dr u 3aydan sonra işlem yaptırabilirsin demişti.geçen hafta gittim,film çekilmeden çürüğüm için kanal tedavisi ve dolgu yapıldı.birde iltihaplı olduğu için antibiyotik kullanmam gerekti,hamilelikte kullanılabilen bir antibiyotikmiş.yani gidebilirsiniz sıkıntı olmuyor