Shura ben soda sirkeyi kendime bile kullanmıyorum. Çünkü ağır asitler.
Babys green kullanıyorum, temiz içerikli lekeleri çıkarıyor. Ve parası fazla gibi gözüküyor ama çok uzun süre gidiyor. Kaka lekesi çıktı.
Ayrıca biberon oyincak emzik tarzı şeylere bile sirke karbonat fln yapmıyorum biberon temizleyici yapıyorum yani her şeyi ona uygun yapmanız gerekiyor. Bebeğiniz egzama olabilir dikkat edin
Bu arada ben ilk yıkamada 30 yıkadım sonra hep 40 ve 2 saatte
Babys green yoksa green clean olabilir