Gulluklc16- Bu haftada bel ağrısı yaşamak normal mi acaba Hafiften ağrıyor, ama bazende adet olmadan önce bel ağrısı çekeriz ya öyle oluyor. 11 haftaya biraz anormal başladım valla hafifte olsa migde bulantısı yaşıyorum ara ara kusmak yok ama
Aysel66 Gulluklc16- bende 11 haftalıkım aynı durumdayım belimin agrısı hic gecmiyor hafifte olsa cok rahatsız edici bazen de adet olcakmış gibi evet
Gulluklc16- Aysel66 Demekki oluyor bu haftalarda ozaman cnm anlamadım bende bir sorayım dedim Rabbim korusun kötü bir şey olmasında inşallah
Aysel66 Gulluklc16- ben doktora da soyledim birşey demedı arı kesici gibi yılaclar verdi ama hic bir işe yaramıyor bende defalarca yazdım buraya cogunda oluyor normal heralde ama korkuyor insan şu anda bile belimin agrısından nasıl yatıcamı duşunuyorum
Gulluklc16- Aysel66 Benimde cuma kontrolüm var bakalım geçmezse sorucam bende doktoruma. Cok hafifte değil ama rahatsız edecek kadar çokta değil normal işte ağrıyor Benimde cnm Öyle işte