Benimde ilk aylarımda bir kac sivilcem cıktı gecmeside bi kac ay sürdü. Neyseki suan yok 7 aylıgım😌 sivilce varken hergün tonikle temizledim uygunmu hic bilmiyorum ama yenilmeyen hersey zararlıdır fikrinde oldugum icin cildinizi temizce yıkamaktan baska önerim yok