tugrullsmomms Kızlar dün ve bugün bu şekilde çıktı çok koyu değil mi sizce ikinci çizgi niye daha koyu olabilir ? 
Yakut16 tugrullsmomms ana sayfada 3 çizgi var orayi tıkla resim yükleme çıkıyor ordan yönlendirme yapıyor canım en sonda kopyalama yap
ldmzki tugrullsmomms iPhonesa telefon URL’yi kopyala seçeneği var fotoğrafı açtığında Kopyala yapıştır yapabilirsin
ldmzki https://share.icloud.com/photos/0ae1ZOtHK-fa5ANisulHtU2eg Kızlar ya dün ve bugün yaptım benimde test sonucuma bakabilir misiniz? Sizce koyulaşma var mı düne göre
ldmzki Betbet98 geç kaldığımı söyledi çoğu kişi ama bence yumurtlama geçseydi bugün koyulaşma olmazdı düne göre
ldmzki Betbet98 Adetim bitti 5 gün sonra başladım ama bu 5 gün içerisinde eşimle korunmasız birlikteliğim oldu
Betbet98 ldmzki inşallah denk gelmiştir, ama pik görmezsen de üzülme belki kaçırmış olabilirsin, belki de belli olmaz. Bugün kaçıncı günün adet ilk gününden, bir de ovülasyon testinin markası ne acaba
Betbet98 ldmzki bence 13. Gün kaçırmamış olabilirsin merak etme . 12/15/16 ve sonrası yumurtlama oluyor adetlerin düzenliyse