Bir_tirtilannesi Ruhsuz nerdeyse 14. Haftaya kadar oldu bende o tat mide bulantısı kusma iştahsızlık hepsi bir arada içtiğim suyun bile tadı zehir gibiydi malesef 16. Haftadan sonra kendime geldim şuan 21.haftafayim iyiyim gayet varmi bulantı kusma canım sende
Be-ren Ruhsuz ben genelde yeşil elma yıyordum o bi nebze gecıyordu acılığını bir de meyveli şeker atıyordum arada ağzıma 🥲 tamamen çözüm değil ama biraz olsun rahatlatıyordu
mrvmom Ruhsuz ben 18 haftalığım hala ağzımda acı tat var ve akşamları daha da şiddetleniyor bana en iyi gelen şey first yeşil naneli sakız oldu eve stokladım sadece o rahatlatıyor çünkü :| inşallah sana da yardımcı olur
Ruhsuz Bir_tirtilannesi hepsi var canım ,mide bulantısı ,öğürtü ne yesem tiksniyorum bir daha yemek istemiyorum
Z-ynp48 Ben de 15 haftalık oldum ama bulantım biraz daha azaldı ama koku hassasiyetim ve ağzımdaki tat bozukluğu devam ediyor. Ağzımın tadı o kadar kötü ki yediğim hiçbir şeyden tat almıyorum umarım en yakın zamanda geçer