Herkese merhaba 17+6 haftalik hamileyim. Geçen hafta 3 lu tarama yaptırdım. Kansizlik çıktı Downey sendromu riski çıkmadı fakat ntd biraz riskli çıktı. Bu durumu yaşayan var mı? Doktorum detaylı ultrasinda durum netleşir korkma dedi ama endişeliyim insallah bebeğim sağlıklı bir şekilde dünyaya gelir. Düşüncesini ve yasadiklarimi belirtenlere şimdiden teşekkürler👍