Mustafaalpereninannesi bebek istediğimize karar verdik ve ilk denememizdi. İlk heyecanla tabii reglden önce test yaptım pozitif çıktı. Teyit etmek için de regl günümde doktora gittik. Üstten baktı alttan baktı ve bana dedi ki sen pcossun. Hamile olamazsın. Zaten daha şimdi yapmayın bebek. Önce kilo ver. Daha erken sizin için. (172 boyum ve 86 kiloydum, benim yaşım 26 eşimin 27 ve 1 senelik evliydik o muayene günü) kan tahlili istedi ama hamile olmadığım kanıtlansın genel değerlerime bakalım diye. Verdim hastaneden çıktım ağlamaya başladım. Evde ağlaya ağlaya temizlik yapıyordum. Çıkmıştır sonuç bir bakayım dedim, beta hcg 144 gelmiş. Hamileyim 😀 doktora attım sonucu ve bana yazdığı şey: 144 gelmiş. 😀😀 bir daha konuşmadım o doktora gitmedim hatta o özel hastaneye bile hiç gitmeyecektim de eşim için gittik bir kere. Sonra şimdiki doktorumu buldum. Sen pcos falan değilsin dedi bana 😀 her şey güzel gidiyor 32. haftadayım ☺️☺️ doktor çok önemli