Merhaba bende tüp bebek gebesiyim 21+4 olcaz ikiz kızlarımla inşallah bu geceden sonra 🥰5.denemede gebe kaldim 2 negatif bir dış gebelik bir düşük var 7.haftamda çok yoğun kanamam oldu hastanede yattım 2 gün proluton Depot iğne başladık ve dex yerine progestan hap verdi doktorum lutinus fitil ve oksapar kullaniyodum 14.haftaya kadar böyle devam etti rahim ağzı kisaligim vardı progestan hap ve proluton Depot işe yaradı uzadı çok şükür serklaj olmadım 18.haftamda tekrar Progestan a basladik tedbir amaçlı bebekler buyudukce rahime baskı yapar dedi doktorum ve coraspirin e başladık gebelik zehirlenmesine karşı şuan oksapar da devam ediyorum doğuma kadar ve onun haricinde tiroid sorunum çıktı ilaç kullanıyorum 9.haftamdan beri çok şükür düzene girmeye başladı hızlı çalışıyordu vitaminlerin var onları kullanıyorum Perşembe günü detaylı ya giricez inşallah tüp bebek zorlu sabır isteyen bir süreç rabbim tüm isteyenlere uğraşanlara nasip etsin inşallah hamile kalınca hele de o riskli ayları geçince insan bütün çektiklerini unutuyor hayirlisiyla kucağımıza alalım inşallah 🙏🙏🥰