Nerede muhafaza ediyorsunuz buzdolabında mı? Bn başta odada muhafaza ediyordum tortu olmuş Dr sordum içme dedi yenisini aldım daha serin odaya koydum bu seferde şurubun bitiş kısmında şişede iz kalmış ama çalkalayınca geçti içime sinmedi sonra buzdolabına koydum kutusunda oda sıcaklığında muhafaza edilir yazıyor tekrar mı alsam bilemedim çokta pahalı ama tabiki evladımın sağlığı söz konusu çok aşırı söz konusu napacağımı bilemiyorum